luni, 25 martie 2024

Ce este SAL? Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL) reprezintă un instrument oferit de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) pentru a facilita rezolvarea reciproc avantajoasă și eficientă a litigiilor între consumatori și comercianți și își desfășoară activitatea independent de activitățile de supraveghere și control al pieței. Soluționarea litigiilor prin mijloace alternative se efectuează prin tehnici moderne cum ar fi medierea, concilierea, negocierea sau arbitrajul și oferă soluții reciproc avantajoase. Dacă vă confruntați cu probleme legate de o achiziție și decideți să depuneți o reclamație, primul pas este să creați un cont pe platforma noastră. Odată validat contul, reclamația dvs. va fi examinată de către consilierii SAL, specializați în soluționarea litigiilor prin mijloace alternative. Termenul legal de soluționare este de până la 90 de zile de la primirea dosarului complet. Scopul SAL este să ofere o soluție într-un mod independent și echitabil, evitând astfel complexitatea procedurilor judiciare. Echipa noastră de consilieri vă va ghida pe tot parcursul procedurii, asigurându-se că fiecare etapă va fi gestionată cu profesionalism și în conformitate cu legislația în vigoare. SAL acționează în limitele competențelor sale, rezolvând litigii naționale și transfrontaliere în sectorul de activitate al ANPC. Ne angajăm să furnizăm o alternativă reciproc avantajoasă, eficientă și imparțială pentru rezolvarea litigiilor, contribuind la menținerea echilibrului între consumatori și comercianți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu